Alla inlägg den 11 april 2012

Av star-shine - 11 april 2012 12:01

För att ni ska få en liten uppfattning om vem jag är så tänkte jag försöka berätta lite om mig själv. Jag är en tjej i lagom ålder. Bor i en liten mindre stad i Sverige. Jag har en liten son, som betyder allra mest för mig. Mina dagar består oftast av jobb och att umgås med min familj. Är ensamstående, vilket inte alltid är så lätt. Men som tur är så har jag min familj och mina vänner som ställer upp och hjälper mig.


Min bakgrund kan beskrivas med ett ord "kaos". Perioder har verkligen varit kaotiska, samtidigt som vissa perioder varit lugna och harmoniska. 


Senaste åren har varit tuffa. Jag blev oplanerat gravid med en kille som utnyttjade mig. När jag fick beskedet att jag hade ett litet barn i magen, var det som att jag vaknade upp och insåg hur han hade behandlat mig. Gjorde mig fri från honom så snabbt det gick. Barnet, som ni förstår, behöll jag. Hade verkligen inte hjärta till att göra abort. Visst har tankarna kommit flera gånger i efterhand, om att det hade varit det bästa, men missförstå mig inte, jag älskar verkligen mitt barn.  Det som är jobbigt är alla fighter på socialen och familjerätten, då killen och hans familj vill göra livet surt för mig.


Förresten, är det något ni undrar över så tveka inte att fråga. :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards