Direktlänk till inlägg 13 april 2012

The day from hell

Av star-shine - 13 april 2012 16:51

Detta är verkligen en dag (eller datum) som jag avskyr. Det händer ALLTID något dåligt, det slår aldrig fel. 


Jag har ingen lust med någonting idag. Känner mig allmänt deppig bara, vet inte varför. Är samtidigt sugen på att hitta på något kul, men vet inte riktigt vad. Är trött och skulle verkligen behöva sova lite men har ju en pigg liten kille som springer omkring och hittar på bus, så det kan jag bara glömma. Blev inte mycket sömn i natt heller. Hade svårt att somna när vi la oss i natt. Att jag låg kvar i sängen halva förmiddagen gjorde mig inte piggare utan bara tvärtom. 


Funderingarna från igår har stannat kvar i mitt huvud. Jag vet snart inte vad jag tycker och tänker alls så som de snurrar omkring. Men det finns ju egentligen bara en sak att göra, att vänta och se vad som händer. Släppa kontrollbehovet även om det är svårt. 


Just nu sitter jag faktiskt och längtar efter att han ska komma hit. Hoppas det inte dröjer allt för länge. 


Måste försöka fixa lite mat åt mig och lillkillen med. Vet inte vad jag ska göra för något, fantasin är som bortblåst. Men något måste det ju bli. Jag har inte ätit något sen frukosten i morse, som bestod av ett knäckebröd. Hungrig är jag ju, men matlusten finns inte.


Nej, nu har jag klagat klart för ett tag. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av star-shine - 8 februari 2020 22:08

Över ett år har passerat sedan jag senast skrev något. Mitt liv har varit en rejäl bergochdalbana. Det har hänt både bra och dåliga saker och jag orkar inte göra någon direkt tillbakablick heller nu.   Anledningen till att jag faktiskt loggade in...

Av star-shine - 27 november 2018 23:50

Känslor, tankar och beteenden, är det något vi kan påverka själva? En del påstår det, andra inte. Jag? Jag har ingen aning om vad jag ska tro längre. Sen ett tag tillbaka så är hela mitt så kallade känsloliv helt förvridet. Jag tänker, känner och drö...

Av star-shine - 2 september 2018 22:57

vad gör man då?    Det har gått ungefär ett halvår sedan jag skrev här senast. Det har helt enkelt inte funnits motivation eller ork, men framför allt så har jag jättesvårt att komma igång och få saker gjorda. Mitt liv känns som en extram bergoch...

Av star-shine - 15 februari 2018 14:58

Jag har precis insett vad jag verkligen saknar, ett ventilationsområde. Vad sjutton menar jag med det? Jo, ett ställe där jag kan få ventilera allt jag bär på, där jag faktiskt får svar. Som nu, nu sitter jag här, har precis haft ett bråk med äldsta ...

Av star-shine - 5 februari 2018 21:07

vad gör man när man ibland kommer på sig själv med att tänka tankar man egentligen inte borde tänka? Vet inte varför tankarna kommer eller hur jag ska få bort dem. Vet bara att jag känner mig som världens elakaste efteråt.    Jag är trött. Inget ...

Skapa flashcards