Alla inlägg den 16 april 2012

Av star-shine - 16 april 2012 23:18

Idag fick jag veta en sak som jag aldrig någonsin jag trodde jag skulle behöva höra. Visserligen var det inte helt säkert men chocken blev lika stor ändå. Väljer att inte skriva ut vad det handlar om, då jag hoppas att det inte sker.


Min dag i övrigt har bestått av att vakna och göra mig klar för jobb. Göra sonen klar för förskolan. Säga hej då till killen. Jobbet idag har varit trögt. Jag älskar mitt jobb, men idag har tankarna funnits på annat håll. Efter jobbet blev det en snabbvisit in till familjen för att starta tvättmaskinen, då tvättid är omöjligt att få där jag bor. Sen hämta sonen på förskolan, hem för att hämta lite saker och tillbaka till familjen. Där blev det fika och prat. 


Efter ett tag kände jag bara att jag orkar inte ens försöka vara på bra humör och trevlig. Vi har inte riktigt samma syn på vad som är okej och inte när det gäller sonen, så jag bestämde mig för att åka hem igen. Hämtade mina extranycklar och åkte och mötte upp med killen på hans jobb. Stod och pratade med honom ett tag innan jag slutligen åkte hem.


Ensam hemma är bara så otroligt tråkigt. Jag saknar killen otroligt mycket. Längtar tills han slutar jobba för då kommer han hit. Frågan är bara om jag orkar sitta vaken och vänta. Skulle verkligen behöva sova då jag ska upp tidigt imorgon, men har extremt ont i magen så vet inte om jag orkar lägga mig. 


Blev inte det kaos jag hade trott heller om mitt val av kille. Eller så är det så att de håller det inom sig och inte säger något till mig. Men jag hoppas att de tänker acceptera honom. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards