Alla inlägg den 11 februari 2013

Av star-shine - 11 februari 2013 09:25

Måndag och ny vecka. Tyvärr börjar veckan inget vidare, då jag är supertrött. Har inte fått sovit de senaste nätterna så det börjar kännas riktigt rejält. Detta innebär att jag har ingen ork till att göra saker som jag borde/måste göra, vilket går ut över både skola och familj. Varför sover jag inte då? Jo, för att jag har en som "sover" brevid mig som endera snarkar värre än jag vet inte vad, eller håller på och petar på mig. Jag blir galen! 


Meningen är att jag ska plugga idag, men som sagt, orken och motivationen finns verkligen inte.


Förra veckan blev lite rörig. Sen torsdag kväll kom en kompis som bor en bra bit härifrån. Fredag var vi på badhuset, och under eftermiddagen tog vi det mest lugnt. Då han åkte på kvällen så åkte vi hem till mina föräldrar. Lördag kväll var vi bjudna på fest. Var sådär måste jag säga. Kunde ju varit lite roligare. 


Men men.... det märks vad som händer den här veckan. Måste verkligen bli ordning på saker och ting här hemma. Allt det praktiska måste fungera, men det är svårt när man är fler i en familj men det bara är en som försöker. 



Ovido - Quiz & Flashcards