Alla inlägg den 1 mars 2013

Av star-shine - 1 mars 2013 09:45

Sista dagen innan helg. Ska bli skönt med ledigt. Börjar fundera på om jag har brist på något för jag är så otroligt trött hela tiden, det spelar verkligen ingen roll hur mycket jag sover, jag är lika trött ändå.


Igår var en okej dag. Hade inte riktigt lika ont, men valde att bli hemma från skolan. Det fungerar ju då jag kan titta på föreläsningarna live hemifrån, så jag missade ju ingenting. Mådde bättre under eftermiddagen så blev tidig hämtning på förskolan idag med. Passade på att vara ute i solen och leka när vi kom hem. Sonen tyckte det var kul då det var andra barn i hans ålder där med. Det hör tyvärr inte till vanligheterna att det är. 


Resten av eftermiddagen bestod av lite pyssel och av legobyggande. Måste säga att barn är duktiga arkitekter, för oj vilka byggnader han skapade. Riktigt roligt att se, och få delta i.


Kvällen blev lugn som vanligt. Det tog tid innan grabben somnade. 


Idag har jag hittills hunnit läsa en rapport och ska egentligen börja med en stor uppgift som vi har. Problemet är att jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Jag har förstått uppgiften, men det är just hur man ska få ihop det som är det krångliga. Fast, jag har nästa vecka på mig med. Hmm, nu gjorde jag det igen... Jag har extremt dålig självdiciplin och skjuter gärna upp saker till sista stund. Jag SKA börja med uppgiften idag!!


Passar på att önska er en trevlig helg med :)

Ovido - Quiz & Flashcards