Alla inlägg den 29 april 2013

Av star-shine - 29 april 2013 12:24

Måndag och en ny vecka har börjat. Det regnar ute och är grått och kallt. Inte alls sugen på att gå utanför dörren idag, fast det nog egentligen skulle behövas.


Helgen har varit bra. Det har varit fint väder så vi har passat på att vara ute. Har till och med tagit några promenader. Okej, inga långa, men det blev ändå några km. Skönt att få röra på sig, mår så mycket bättre då. Kvällarna har bestått av att titta på barnfilmer, för att sonen skulle ta det lugnt. Han har varit sjuk i snart en vecka, men det är full fart på honom ändå. Men det börjar märkas att han inte fått leka med någon under den här tiden.


Har passat på att sortera alla kläder som sonen växt ur med, det blev ett antal kassar. Så nu ska jag bara försöka lägga upp lite bilder på någon köp och sälj sida. 


Skolan är jag nästan helt säker på att jag kommer sluta nu. Inväntar svar från min lärare men eftersom det gått så långt nu så är jag så otroligt less på allt så känner att jag kommer inte kunna engagera mig ordentligt ändå. Sen är jag rejält sugen på att få börja jobba igen istället.


Allt kommer lösa sig på något sätt

Ovido - Quiz & Flashcards