Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av star-shine - 24 oktober 2014 16:00

Då har jag flyttat hem igen då. Lite blandade känslor faktiskt. Det är självklart skönt att vara hemma igen, men efter allt som hänt här så saknar jag fortfarande den här tryggheten man vill ha i sitt hem. Förhoppningsvis kommer den med tiden.


Gårdagen, som var lugnt och skön, avslutades mindre lugn. Sonen fick ett hysteriskt utbrott i samband med att han skulle lägga sig. Allt var fel. Det var precis som att allt låste sig för honom och det spelade ingen roll vad varken jag eller min mamma försökte med, han bara vrålade. Nu i efterhand har tankarna kommit på att jag kanske skulle ha spelat in honom, just för att kunna visa för berörda personer, hur han beter sig när han får ett sådant utbrott. Det sker inte så ofta att det är så här illa, men har ändå känt att det inte är någon som tror på mig när jag berättar hur han är.

Han lugnade sig till slut efter en väldigt lång stund. 


Idag har förmiddagen varit lugn. Efter vi ätit lunch hos mina föräldrar så åkte vi hem. Eller, vi tog en liten sväng förbi affären först. Köpte en liten pumpa som jag ska försöka mig på att göra i ordning.


För tillfället sitter sonen och tittar på film, pojkvännen åkte för att handla lite mat så jag passade på att sätta mig här en liten stund. Jag har bestämt mig för att sköta bloggandet nu då jag själv mår bättre av att få skriva av mig. Skönt på något vis att dela med sig av vardagen, känslor och tankar. 

Skapa flashcards