Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av star-shine - 30 oktober 2014 23:45

Dagen idag har varit ungefär som vanligt. Eller nej, egentligen har den inte det.


Idag var det dags för fotografering på förskolan så sonen fick åka dit i finkläder, dock frågade jag personalen om de kunde byta om på honom efteråt. Med tanke på hur mycket kläder som blivit förstörda där senaste tiden så ville jag inte att han skulle ha finkläderna mer än på fotograferingen.

Passade även på att ge dem en tankeställare gällande vad sonen får och inte får äta. Frågade bara lite försiktigt vad de hade druckit igår.


Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag. Har varit hemma. Jo, har ju varit hundvakt med, men det var verkligen inga problem. Hunden jag passade är superlätt att ha att göra med.


Handlat lite nödvändigheter, och så frammåt kvällen åkte vi till mina föräldrar. Fixat i ordning en pumpa för första gången i mitt liv och det gick hyfsat bra. Blev dock sent så fick göra det utan sonens hjälp. Var besök där när jag kom, så ville inte ställa mig och fixa då.


Nu ska jag ta och försöka lägga mig. Har en extrem huvudvärk så orkar inte mer nu. 

Ovido - Quiz & Flashcards