Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av star-shine - 31 oktober 2014 23:00

Dagen började med en ganska lugn morgon. Sen var det dags att göra sig i ordning för en tur till tandläkaren. Det var nog snabbaste tandläkarbesöket jag någonsin haft, var klar på ungefär tio minuter, trots att jag hade sonen med mig. Sen blev det en snabbis förbi hemma för att hämta saker vi glömt igår, iväg och fixa en leverans och sen till mina föräldrar igen.


Efter middagen tog jag med mig sonen och åkte till kyrkogården och tände ljus. Sen var det dags att fixa inför kvällen. Pojkvännen hade köpt med sig lite dekorationer så vi pyntade fint. Målade grabben så han fick vara lite läskig. Min syster och pojkvän kom också och det blev halloweentårta. 


Hade en mysig kväll tillsammans med nästan hela familjen med massor av onyttigheter :p

Ovido - Quiz & Flashcards