Alla inlägg den 3 november 2014

Av star-shine - 3 november 2014 22:25

Var otroligt trött när jag vaknade idag. Sonen krånglade massor sent igår kväll/natt. Så jag piggnade till, orkade inte somna. Vid halv ett tiden gick jag upp, för då hade sonen kommit och lagt sig i min säng och låg verkligen inte still. Gick upp, satt och tänkte en stund, tog medicin sen smög jag in och tog sonens säng. Så när jag vaknade idag var jag verkligen allt annat än pigg.


Hann göra mig halvt i ordning innan pojkvännen kom hem. Sen bar det iväg då vi skulle ta en liten shoppingrunda idag. Blev en hyfsat stor runda som tog ungefär halva dagen, men fick med oss en del fynd hem. Fick panikringa min syster för insåg att jag inte skulle fixa att hämta sonen i tid. Så tur att hon hjälpte mig med det.


Hämtade honom så fort vi kom hem. Sen blev det lite mys, kvällsmat och läggdags för grabben. Kvällen har i övrigt varit lugn. Funderar faktiskt på att lägga mig nu så jag kanske är lite piggare imorgon. 

Ovido - Quiz & Flashcards