Alla inlägg den 6 november 2014

Av star-shine - 6 november 2014 22:42

Glömde helt av att skriva igår, eller rättare sagt, det fanns inte tillfälle att sätta sig ostört vid datorn. Lämnade sonen på förskolan, skickade iväg paket, fixade med bilen, lämnade saker och hann att få i mig en snabblunch i form av en måltidsbar. Ja jag vet, inte det bästa, men supersmidigt att stoppa i sig när man inte hinner fixa mat. Iväg och besiktade bilen, gick mindre bra, så har en månad på mig att fixa det. Som tur var inget stort fel. Hämtade sonen, landade hemma en stund innan vi packade och åkte till mina föräldrar. Spenderade resten av dagen där. Blev prat om lite allt möjligt. Under kvällen hade jag och mamma lite andeverksamhet.


Dagen idag har varit lite blandad. Vaknade relativt pigg imorse och fick en myssugen grabb på armen en stund innan vi var tvungna att gå upp. Frukost och göra oss i ordning, sen blev det ett besök på barnmottagningen. Pricktest på sonen, och blev även på mig. Dock visade inte mitt något alls, så sköterskan var mycket tveksam till att jag skulle få någon vaccination. Suck, blir att fortsätta vara superdålig under vår och sommar. Sonens visade reaktion på ett par saker. Sen blev det läkarbesök, och vi ska fortsätta med medicinen som vi gjort hittills. Hem en snabbis och pratade lite med pojkvännen, sen tillbaka till mina föräldrar igen.


Blev mat, lite vedhämtning och sen kom mina systrar. Blev prat med dem under eftermiddagen, lite kvällsmat och sen de vanliga kvällsrutinerna för sonens del. Sen har jag och mamma suttit och pratat. 



Ovido - Quiz & Flashcards