Alla inlägg den 7 november 2014

Av star-shine - 7 november 2014 23:56

En helt vanlig lugn dag. Åkte hem från mina föräldrar strax efter lunch. Eftersom vi hade fått frågan om lek redan igår hörde jag av mig så fort vi var hemma. En stund senare kom grannarna. Sonen blev helt överlycklig. Blev lek och stoj för dem och vi vuxna satt och pratade.


En liten snabb måltid, ja vi fuskade idag, så blev korv och bröd, så åkte vi tillbaka till mina föräldrar för sonen ville absolut dit. Blev en ledsen grabb när min pappa hade "tagit" tv:n för honom, men löste det genom att starta en film på datorn, så slutade med att han jag och min mamma satt och kollade. Blev läggdags stax efter, sen har jag, mamma och min syster suttit och pratat. Tröstat sonen en stund, växtvärkskväll igen, dock längesen nu. Nu sover han äntligen igen. Mitt lilla hjärta <3

Ovido - Quiz & Flashcards