Alla inlägg den 10 november 2014

Av star-shine - 10 november 2014 23:45

Dagen idag har inte varit speciellt bra. Mina magsmärtor har förföljt mig hela tiden. Fick frågan nu ikväll om jag varit hos läkaren, men nej det har jag ju inte. Jag känner igen smärtorna och hoppas att det inte är något allvarligare än vad jag tror. Det gör inte lika ont längre, så hoppas att det är på väg att ge sig.


Har nu ikväll ändå haft lite ork, så den här listan som skulle varit gjort för längesen verkar äntligen vara klar nu. Blir att försöka skicka iväg det imorgon och hoppas på det bästa.


Har en stor klump i magen med. Något mindre bra har hänt ikväll och lämnat en massa frågor, men får väl förhoppningsvis rätsida på det imorgon.


På tal om imorgon, så ska jag få träffa en person jag länge varit nyfiken på. Ska bli otroligt spännande. Hoppas det blir kul.

Av star-shine - 10 november 2014 10:18

Gårdagen fortsatte ungefär som den börjat. Åkte till mina föräldrar, åt mat, fikade och var med och valde saker. Sen hem igen.


Smärtan är fortfarande kvar. Jag är supertrött eftersom jag inte orkar sova ordentligt. Har ingen direkt matlust, och äter jag blir jag illamående, men måste ju äta för annars blir jag också illamående. Suck!


Jag vill må bra!!


Alldeles för många måsten idag, orkar inte. 

Skapa flashcards