Alla inlägg den 24 november 2014

Av star-shine - 24 november 2014 21:51

Kvällen har varit bättre än dagen även om jag fortfarande inte känner mig helt pigg. 


Nu ska det bli lite mys innan det är läggdags. Hoppas på en bättre dag i morgon istället.

Av star-shine - 24 november 2014 15:23

Idag är ingen bra dag, inte på något vis.


Är otroligt trött, fick inte sova många minuter i natt. Blev sent innan jag kom i säng, sen hade jag en liten grabb som inte ville sova. På morgonen har de borrat som fan nu igen.


Jag har inte gjort så mycket annat än gråtit idag sen jag kom upp. Hade så otroligt mycket tankar och planer inför idag men det sket sig alltihop. Jag orkar inget alls. 


Sen har jag pratat med min förra chef. Jag får inte komma tillbaka och jobba nu. Orsaken? Jo, att hen har pratat med handledaren jag hade på förra praktiken, och jag kom verkligen inte överrens med den personen. Eller, det var inga som helst problem under själva praktiken, utan fick en chock när jag väl fick bedömningen och handledaren tyckte inte att jag var godkänd, trots att hen inte ens förvarnat mig om något på något av våra samtal. Men, ansvarig personal på skolan reagerade också, så hen fick inte göra så, utan hen skulle ha diskuterat det med mig innan. Så, den här handledaren har alltså satt stopp för mig så jag inte får jobba. Jag är både förbannad och ledsen, samtidigt som jag är enormt besviken, då jag jobbat åt dem i många år och fått otroligt bra kritik tidigare.


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, jag hade ju ställt in mig på att få komma tillbaka. 


I övrigt i dag så händer det ingenting. Ska försöka uthärda dagen, men känns otroligt jobbigt. Skulle verkligen behöva lägga mig och sova en stund för att orka, men är ensam med sonen så det är bara att glömma. 

Ovido - Quiz & Flashcards