Alla inlägg den 26 november 2014

Av star-shine - 26 november 2014 22:05

Shit, jag är fortfarande nervös. Jag har varit på intervju idag, var nervös innan, men det kändes ändå bra när jag väl var där. Nu är jag nervös för om jag verkligen gjorde ett bra intryck och om jag kommer bli vald. Jag hoppas verkligen det. 


Har även hunnit med en liten shoppingrunda. Måste säga att idag var det verkligen riktigt skönt att bara få strosa omkring i affärerna och inte ha några som helst måsten. Bara gå omkring och fundera och titta, det var behövligt, att få en stund för sig själv.


Började dagen idag med att sitta på vårdcentralen en timme, bara för att sonen skulle ta ett litet prov. Så nu har han fått en ny penicillinsort så bara hoppas att den här hjälper.


Är trött idag, trött på smärtan jag har. Har inte hört något alls från vårdcentralen angående mitt prov jag tagit. Avskyr verkligen att behöva sitta och undra på sånt. 

Av star-shine - 26 november 2014 10:07

Dagen igår började faktiskt ganska bra. Blev väckt av ett telefonsamtal som kändes ganska positivt. 


Dagen förflöt på som vanligt. Blev en tur till vårdcentralen med sonen. Var tillbaka dit idag för provtagning så väntar på svaret som ska komma nu under förmiddagen. Vi hann även med ett besök hos grannarna, och lite filmmys igår kväll.


Idag är jag trött, tog lång tid innan jag somnade i natt. Känner att jag inte har någon inspiration till att skriva alls. Men, ska försöka upptatera senare, har en spännande händelse framför mig idag.

Skapa flashcards