Alla inlägg den 4 december 2014

Av star-shine - 4 december 2014 20:25

Dagen idag har varit en riktig berg och dalbana. Mådde inget vidare imorse när jag vaknade. Rejält trött, men när jag väl tog mig upp ur sängen så var det bara att konstatera att jag hade ont i magen och mådde illa. Detta resulterade ju i att jag inte fick i mig någon ordentlig frukost innan jag åkte. Lyckades komma ihåg att ta med mig lite ätbart, så åt när jag väl var på plats på jobbet. Mådde lite bättre, men under förmiddagen kom den här obehagskänslan tillbaka. Efter lunch piggnade jag till igen, men strax efter jag kommit hem började det igen. Har tagit medicin, för misstänker att det är magkatarren som spökar nu igen.


Mår inte alls bra, och detta illamåendet är hemsk. Tänker faktiskt gå och lägga mig alldeles strax och hoppas på att jag är piggare och mår bättre i morgon. 


Det är säkert en hel del oro som ligger bakom, med tanke på att den där hemska människan har börjat igen. 


Men men, ett litet steg i taget är vad som gäller, och så får vi hoppas på det bästa.

Ovido - Quiz & Flashcards