Alla inlägg den 29 januari 2015

Av star-shine - 29 januari 2015 22:32

Usch och blä och fy för den här dagen! Den har varit extremt jobbig. 


La mig en stund tidigare och tror faktiskt jag somnade en liten stund. Sen fick det bli en lugn promenad i skogen. Njöt av lugnet och passade på att diskutera lite med mig själv. Haha. Mådde faktiskt lite bättre när jag kom tillbaka.


Resten av dagen har varit lite upp och ner igen. Nackdelen med den här årstiden är, att det blir mörkt alldeles för tidigt så att man inte kan gå ut något mer.


Men, andra dagen är nu offentligt avklarad! Jag känner mig faktiskt ganska stolt över mig själv att jag har klarat det hittills. Att ge upp har varit väldigt lockande mer än en gång idag, men det gäller att tänka positivt och försöka fokusera på det som är viktigt.

Av star-shine - 29 januari 2015 12:16

Dagen känns inget vidare. Eller jo, kändes ganska okej när jag vaknade i morse, även om jag inte har sovit speciellt bra under natten. Upp och fick iväg sonen. Sen iväg med mig själv.


Spenderat i stort sett hel förmiddagen på vårdcentralen, bara för skojs skull, ... eller... resulterat i att jag är superyr, och skakis efter att de tappat mig på en massa blod.


Skulle nog kanske behöva lägga mig ett tag och vila, men blir så otroligt rastlös av att bara ligga still och inte göra något. Dags att låna hem böcker igen kanske? 


Resten av dagen har ingenting planerat, så det återstår att se vad som kommer att ske.

Ovido - Quiz & Flashcards