Alla inlägg den 6 februari 2015

Av star-shine - 6 februari 2015 20:40

Idag funderade jag faktiskt nästan på om våren börjat komma. Okej, det är fortfarande bara början av februari och det ligger snö på marken. Men, när man tittar ut och man ser det starka solen, det droppar från träden och fåglarna kvittrar. Öppnade fönstren och njöt av den friska luften.


När pojkvännen hämtat grabben från förskolan så tog vi en promenad i solen tillsammans. Bara njöt av lugnet och tillvaron. 


Idag har jag faktiskt mått lite bättre. Skyller faktiskt en del av måendet på medicinerna. Sen har jag visserligen sovit helt okej natten som gick, och så har jag tagit det lugnt idag. 


Funderar på när frågan ska komma, har kommit med en massa antydningar men fortfarande ingenting. 


Enda som börjar bli riktigt tråkigt och drygt är att vara hemma på dagarna igen. Önskar jag hade orken att jobba. Avskyr verkligen att må dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards