Alla inlägg den 11 februari 2015

Av star-shine - 11 februari 2015 10:19

Varje dag är den andra lik. Vaknar ungefär samma tid varje morgon, i tid med att pojkvännen gör sonen klar för att åka till förskolan. Ligger kvar i sängen för att jag orkar inte gå upp. Natten har varit lika orolig som den brukar, mardrömmarna avlöser varandra och jag har vaknat massor av gånger under natten. Så, trots att det går emot mitt samvete så ligger jag kvar.


När jag väl orkar släpa mig upp ur sängen, ungefär en timme senare så mår jag så illa och är så yr att jag knappt orkar stå upp. Men, bara att bita ihop och få på sig kläder och ta sig till köket för att försöka få i mig lite frukost så jag kan börja må lite bättre igen.


Usch, avskyr att må illa. Vill få må bra igen. 


Hjälper inte till heller att jag oroar mig för allt, eller att det finns en hel del saker som gör att jag har en stor "klump" i bröstet. Ena stunden känns det mesta okej, men i nästa sekund vill jag bara krypa ner under täcket och gråta.

Skapa flashcards