Alla inlägg den 23 februari 2015

Av star-shine - 23 februari 2015 22:22

Idag passade jag på att ligga kvar i sängen större delen av förmiddagen, vilket var riktigt skönt. Det behövdes nog, för idag har jag inte mått lika illa, utan jag har känt mig ganska pigg trots allt. 


Fick strax efter lunch kontakt med en gammal vän och det blev bestämt att hon skulle komma på besök, så skyndade mig att fixa i ordning mig och hämta grabben på förskolan. Hann knappt hem innan hon var här. Har haft en otroligt trevlig eftermiddag, det var jättekul att se någon man umgicks med förr i tiden. Oj, nu låter jag jättegammal, men vi umgicks för nästan tio år sedan.


Blev dock lite senare än beräknat men så blir det ibland. Nu ska jag försöka lägga mig, känns som att jag ska försöka sova så mycket som möjligt så kanske jag förhoppningsvis mår bättre snart.

Ovido - Quiz & Flashcards