Alla inlägg den 11 april 2015

Av star-shine - 11 april 2015 15:01

Vill inge mer nu. Orkar inte. Känner bara för att ge upp. 




Livet är så otroligt orättvist. Lycka? Vad är det? 





Smärta. Gör så ont. Orkar inte kämpa mer. 

Av star-shine - 11 april 2015 13:56

Nu skiter jag snart i det här. Är så jäkla less på att bli behandlad som skit hela tiden, eller, som luft kanske är en bättre beskrivning. För det känns verkligen som om jag inte finns. Finns ingen som bryr sig om vad jag säger eller om hur jag mår, när beslut ska tas så görs det utan mig. När man ska hitta på något så görs det utan mig.


Varför kan det inte vända någon gång?? Varför är det alltid jag som ska bli lidande och hamna utanför?? 


Ja, nu generaliserar jag. Är egentligen bara en enda person som jag faktiskt syftar på just nu. En person som borde bry sig om mig, som borde finnas där för mig, men som verkligen struntar i mig helt och hållet.


Ja, jag är känslig nu, men jag börjar känna att det här har gått alldeles för långt nu. Jag ska inte behöva sitta och gråta varje dag, jag ska inte behöva må skit för att andra inte bryr sig. 


Det är en otroligt lång väg kvar, men samtidigt känner jag att, varför ska jag behöva må sämre än nödvändigt under den här tiden? Jag vet att jag kan få må bra. Och jag känner att jag mår hellre bra och fixar detta helt och hållet på egen hand, än att jag ska behöva ta massa skit.


Önskar jag hade någon som förstod, önskar jag slapp känna mig så ensam. 

Skapa flashcards