Alla inlägg den 14 april 2015

Av star-shine - 14 april 2015 21:39

Är otroligt trött. Det har visserligen varit en påfrestande vecka, den som precis har passerat, men får ändå känslan att något inte är som det ska vara.


Saker och ting här hemma verkar ha lugnat ner sig igen, tack och lov. Hoppas bara att det faktiskt håller sig lugnt ett tag nu för jag känner att jag orkar verkligen inte hålla på och krångla och bråka mer. 


Börjar fundera på om jag ska kolla upp lite värden, om jag kan ha brist på något, och att det är därför jag är så trött. Satt och kollade runt lite tidigare idag och flera symptom stämmer in på järnbrist, så ska försöka kolla upp det snart. 


Har en till grej att kolla upp hos läkaren med, men för sonens skull. Nu har det varit skrik och panik idag pga magproblem. Det var ett rejält tag sen sist, men jag lider verkligen med honom ändå. Nu tycker jag att det verkligen är dags för alla de här testerna som skulle blivit tagna på honom då, för snart två år sen. Det är inte meningen att han ska behöva skrika och gråta sig genom ett toabesök.


Stackars liten ligger nu och sover, han får vara hemma hos mig i morgon och sova, tror han behöver det. 

Skapa flashcards