Alla inlägg den 2 maj 2015

Av star-shine - 2 maj 2015 10:44

Vill inte att det ska göra så otroligt ont som det gör. Jag vill kunna må bra och orka leka med barnen. Känns riktigt tråkigt att behöva vara den här mamman som säger "nej, tyvärr, jag orkar inte". :( 


Avundas alla de föräldrar som orkar engagera sig i barnen trots att de har en dålig dag. Mina dåliga dagar innebär att jag knappt tar mig ur sängen och gör jag det så orkar jag knappt röra mig pga smärtan. 


Den här dagen började mindre bra, blev väckt av sonen som vrålade allt vad han orkade och var skitsur över att jag inte hade väckt honom. Jo men visst. Han kan ju inte räkna med att jag ska gå upp och väcka honom innan jag ens vaknat själv. 


Det som är lite jobbig nu är att även bonus är här, vilket gör att jag försöker kämpa lite extra, men det slutar med att jag blir ännu sämre, vilket absolut inte är bra.


Hoppas dagen fortsätter bättre än vad den har börjat med iaf.

Skapa flashcards