Direktlänk till inlägg 12 maj 2015

<3

Av star-shine - 12 maj 2015 23:44

Känner bara att jag måste få skriva lite, vet att jag är enormt dålig på att skriva, men händer så mycket runt mig så har helt enkelt inte riktigt tid. 


Men, idag tog jag modet till mig och kontaktade en person jag inte vågat kontakta på ett tag. Låter kanske löjligt, men jag har faktiskt inte vågat. Det har varit en spärr i mig som gjort att jag bara inte kunnat få iväg det där sms:et eller kunnat ringa det där samtalet. Men, idag lyckades jag äntligen. Känslan jag haft stämde, vilket i sig är lite skrämmande. Men, känner mig lite delad nu, en del känner att "tur att jag inte har hört av mig och stört" medan en annan del av mig känner "fan, det är ju vid såna tillfällen jag verkligen ska visa att jag finns". Men men, gjort är gjort, kan tyvärr inte ändra på det nu.


Men, glädjen och lättnaden när jag fick svar, och fick en konversation, även om den inte blev speciellt lång så hände något inom mig. Tårarna mer eller mindre bara sprutade, av glädje, av lättnad, av saknad, ja allt. 


Om du bara visste vad du betyder för mig och hur enormt mycket jag saknar dig. <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av star-shine - 8 februari 2020 22:08

Över ett år har passerat sedan jag senast skrev något. Mitt liv har varit en rejäl bergochdalbana. Det har hänt både bra och dåliga saker och jag orkar inte göra någon direkt tillbakablick heller nu.   Anledningen till att jag faktiskt loggade in...

Av star-shine - 27 november 2018 23:50

Känslor, tankar och beteenden, är det något vi kan påverka själva? En del påstår det, andra inte. Jag? Jag har ingen aning om vad jag ska tro längre. Sen ett tag tillbaka så är hela mitt så kallade känsloliv helt förvridet. Jag tänker, känner och drö...

Av star-shine - 2 september 2018 22:57

vad gör man då?    Det har gått ungefär ett halvår sedan jag skrev här senast. Det har helt enkelt inte funnits motivation eller ork, men framför allt så har jag jättesvårt att komma igång och få saker gjorda. Mitt liv känns som en extram bergoch...

Av star-shine - 15 februari 2018 14:58

Jag har precis insett vad jag verkligen saknar, ett ventilationsområde. Vad sjutton menar jag med det? Jo, ett ställe där jag kan få ventilera allt jag bär på, där jag faktiskt får svar. Som nu, nu sitter jag här, har precis haft ett bråk med äldsta ...

Av star-shine - 5 februari 2018 21:07

vad gör man när man ibland kommer på sig själv med att tänka tankar man egentligen inte borde tänka? Vet inte varför tankarna kommer eller hur jag ska få bort dem. Vet bara att jag känner mig som världens elakaste efteråt.    Jag är trött. Inget ...

Skapa flashcards