Alla inlägg den 19 maj 2015

Av star-shine - 19 maj 2015 11:59

Idag går allt verkligen riktigt trögt. Var tungt att ta sig ur sängen i morse. Jag har varit vaken massor av gånger i natt så har inte fått någon bra sammanhängande sömn alls. De småstunder som jag faktiskt har sovit, har jag drömt massor av konstiga drömmar på. Så känner att idag kommer det vara en riktigt seg dag. Jag är så trött att jag inte orkar ta itu med något, och ute bara öser regnet ner så det är bara att glömma att ens sticka näsan utanför dörren.


Ikväll måste jag verkligen lägga mig i tid. Det funkar inte att ha det så här. Men samtidigt så är kvällarna enda tiden på dygnet då jag faktiskt har lite energi och motivation till att göra något vettigt, plus att övriga sover så det är lugnt och skönt.


Igår fick jag helt plötsligt börja leta information om något jag trodde jag skulle slippa, men med tanke på att det är viktigt så kommer jag ju självklart försöka lära mig så mycket som möjligt. 

Ovido - Quiz & Flashcards