Alla inlägg den 8 juni 2015

Av star-shine - 8 juni 2015 23:04

Idag har jag haft en riktigt bra dag :) Känns otroligt bra och härligt att faktiskt kunna skriva det, då jag senaste tiden inte haft nästan någon bra dag alls. Men idag har det varit en sådan där superhärlig dag.


Lämnade sonen på förskolan i vanlig tid, blev lite irriterad där, eftersom den ena fröken inte riktigt förstod att hon borde ha flyttat på ett barn, som i vanlig ordning dök på sonen. Istället så fick sonen en ordentlig tillsägelse när han själv försökte knuffa undan det andra barnet. Men, det löste sig och jag kunde åka.


Fick ett litet infall, en känsla bara, av att jag inte skulle åka hem så struntade i det och tog en vild chansning och åkte och kollade om en annan person var hemma istället. Och, för en gångs skull så hade jag tur, - jag brukar alltid höra av mig innan. Så fick en välbehövlig dag med prat och skratt. 


Åkte hem, fixade snabbmat, växlade ett par ord med gubben och åkte för att hämta grabben. Hämtade honom och så stod det lek på schemat. Han fick åka till sin kompis, och sen fick vi med allihop hit på korvgrillning. Blev riktigt bra. 


Jag känner mig lycklig, jag behövde verkligen dagens sällskap, det var länge sen sist. Saknar verkligen alla stunder vi haft, då det blir så sällan numera. Men, med påfylld energi och med en vetskap om att det inte dröjer lika länge tills nästa gång, så känns det tiktigt bra :) 



Ovido - Quiz & Flashcards