Alla inlägg den 13 juli 2017

Av star-shine - 13 juli 2017 11:55

Sommar, semester, vänner och mysiga kvällar, eller? Nej, nu var det ju inte riktigt så det ser ut. Sommar, ja det ska det föreställa, men den riktiga sommarvärmen verkar inte vilja infinna sig. Semester, ja ledig är jag ju just nu. Vänner? Vad är det? Mysiga kvällar? Om man tycker det är mysigt att sitta ensam på kvällarna så.


Jag är nere i en svacka igen, eller har jag kommit upp ur förra? Jag är så less på det vardagliga tråkiga. Det händer aldrig något kul. Varje dag är den andra lik. Jag känner mig alldeles ensam och övergiven, okej jag har mina barn, men det är inte samma sak som att få ha någon vuxen att umgås med. Jag saknar verkligen mitt "gamla liv", när det alltid fanns någon att vara med. De gånger jag verkligen försöker att höra av mig till någon så blir det alltid ett nej, ingen verkar ha varken tid eller lust att  umgås med mig längre, för det ser man ju senare att andra har de tid med.

Nej, jag kanske inte är den mest sociala varelsen, men jag har ett behov av att få umgås med andra, men vill inte att det enbart ska ske på andras villkor hela tiden (typ som när alla andra alternativ är borta, då duger jag)


Jag hade planer för den här sommaren, och än så länge så har vi inte kommit iväg någonstans. Ingen vill hänga på, och jag vill verkligen inte åka själv. 



Ovido - Quiz & Flashcards