Alla inlägg den 28 december 2017

Av star-shine - 28 december 2017 16:21

Har precis suttit och tittat på hus. Farligt att klicka på en länk och sen vidare... Denna gången hittade jag ett hus som är nästan perfekt. Det finns egentligen bara två "fel", det ena är att det ligger lite för långt bort från centrum, men det är säkert bara en vanesak. Det andra är ju priset, eller det är kanske inte för dyrt, men det är för dyrt för mig. Att få lån som ensamstående student är i stort sett omöjligt. Annars så hade huset en bra planlösning, barnen skulle kunna få egna rum, ha möjlighet att gå rakt ut på gräsmattan och leka och inga störande grannar precis vägg i vägg. Men, det är bara drömmar. Vet inte om jag skulle klara av att sköta ett helt hus på egen hand heller, men man skulle kanske lära sig med tiden. Vore så skönt att få flytta härifrån. Även om jag trivs jättebra här, så finns det ju några irritationsobjekt som jag gärna skulle slippa. 


Stressen gör sig påmind och jag mår inget vidare idag. Jag försöker att inte tänka på vissa saker, men plötsligt kommer jag på mig själv med att fundera på just detta. Blivit en ökande oro kring nästa läkarbesök med då jag tyvärr fått tid till en ny läkare. Tänk om denna inte är lika förstående? Jag är allt annat än redo att köra fullt ut igen, jag fixar inte det. 

Ovido - Quiz & Flashcards