Alla inlägg den 11 januari 2018

Av star-shine - 11 januari 2018 13:41

Är så jävla less på mydigheter just nu. För det första, när man samlat kraft för att orka ringa det där jobbiga samtalet och så nej, då har de helt plötsligt ingen telefontid trots att de ska ha. Ny dag, nytt förberedande, kommer fram och blir halvt sågad. Bara ett jäkla ifrågasättande och en ton som får en att känna sig ännu mer värdelös än innan.


Nästa myndighet, försäkringskassan (här även kallad förnedringskassan). Blir uppringd, har några frågor om min sjukskrivning. Jag svarar så gott jag kan, försöker förklara vissa saker. Blir typ dumförklarad för att jag tänker som jag gör (???) Är bara såååå less på detta nu. Behöver dessutom antagligen få tag på en läkare som kan hjälpa mig med en komplettering av sjukintyget eftersom fk uppenbart inte förstår vad som står där. Suck!


Är så less på allt jävla krångel! Inte direkt så man mår bättre när det krånglar och jäklas hela tiden. 

Ovido - Quiz & Flashcards