Alla inlägg den 30 januari 2018

Av star-shine - 30 januari 2018 21:47

Haft en ganska okej dag trots allt. Förmiddagen bestod av att avklara ett par affärer och fixa lite. 


Eftermiddagen började med möte med grabben. Svårt att säga om det hjälper eller ej än men dagens möte vet jag inte riktigt vad syftet var med aktiviteterna, men det kanske framkommer senare. Nu blir det dessutom väntan inför nästa som inte skulle bli förrän om ungefär tre veckor. 


Vi mellanlandade hemma. Jag förberedde resten av maten som jag inte hunnit tidigare. Passade på att äta lite och fixa inför nästa möte. 


Sista tillfället på kursen jag gått nu det senaste. Kändes lite sorgligt. Detta har varit värdefulla tillfällen på flera olika sätt. Dels så har det gett mig olika verktyg i min föräldraroll, dels har det varit en paus från vardagen och det har varit ett ställe där jag kunnat prata med andra som befunnit sig i liknande situation. Så, jag kommer sakna dessa träffar. 


Kvällen försökte jag att ta det lugn och ha en mysig stund med barnen och läsa för dem. Gick bra en stund men sen blev det ju bråk igen mellan dem. Suck! 

Ovido - Quiz & Flashcards