Alla inlägg den 5 februari 2018

Av star-shine - 5 februari 2018 21:07

vad gör man när man ibland kommer på sig själv med att tänka tankar man egentligen inte borde tänka? Vet inte varför tankarna kommer eller hur jag ska få bort dem. Vet bara att jag känner mig som världens elakaste efteråt. 


Jag är trött. Inget ovanligt egentligen, men så jobbigt att behöva vara trött hela tiden. Nu gick det åt extremt mycket energi igår då det var kompiskalas. Tog ett tag att förbereda, sen höll det på ett par timmar med ett gäng barn som sprang omkring och skrek(!) och sen städa bort allt. Tack och lov så hade jag hjälp av min syster och en vän.


Efter allt var klart så åkte vi hem, packade upp. Sen kom det en kompis till grabben, som stannade tills kvällen. Sen gick de iväg till henne. När jag skulle hämta hem honom för att det var läggdags så blev jag kvar, pratade, drack lite te och hade en trevlig stund. Var dock inte hemma igen förrän sent.


Idag har det inte blivit mycket gjort. Grabben har varit hemma då det blev för sent igår kväll. Samlade ihop de få krafter som fanns för att fixa mat och bygga lego, sen blev det vila fram tills det var dags att skjutsa till plaskpoolen. 


Minstingen har kommit hem med så det blev ju kaos innan de la sig. Men, efter många vändor fram och tillbaka så får jag äntligen en liten stund lugn och ro innan jag ska försöka lägga mig.

Ovido - Quiz & Flashcards