Alla inlägg den 15 februari 2018

Av star-shine - 15 februari 2018 14:58

Jag har precis insett vad jag verkligen saknar, ett ventilationsområde. Vad sjutton menar jag med det? Jo, ett ställe där jag kan få ventilera allt jag bär på, där jag faktiskt får svar. Som nu, nu sitter jag här, har precis haft ett bråk med äldsta grabben - IGEN. Jag orkar inte med detta. Jag orkar inte hålla allt inom mig. Jag går sönder inombords och kan bara ana hur han känner sig. 


Vad gör man? Jag har absolut ingen att diskutera allt som händer med. De få vuxna jag träffar, - mina föräldrar och syskon förstår inte, utan ger mig bara skit om jag berättar allt. Övriga jag träffar är ju personal på förskola/skola och de bryr sig knappast om mina problem. Ja, jag har en samtalskontakt, MEN det ger mig inte ett skit om jag måste vänta två veckor innan jag får prata med någon om saken. Jag behöver det NU!


Fy fan vad jag saknar att ha en riktigt vän, en sån som alltid finns där, som lyssnar och stöttar när man behöver...

Ovido - Quiz & Flashcards