Alla inlägg under februari 2020

Av star-shine - 8 februari 2020 22:08

Över ett år har passerat sedan jag senast skrev något. Mitt liv har varit en rejäl bergochdalbana. Det har hänt både bra och dåliga saker och jag orkar inte göra någon direkt tillbakablick heller nu.


Anledningen till att jag faktiskt loggade in här igen, är att det hänt något som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Och, som jag inte har en enda person jag kan prata med det om. 

Varit på fest, något som nästan aldrig sker längre. Det var otroligt kul, men samtidigt jobbigt. Det blev sagt och gjort en del saker som gjorde mig både glad, ledsen, osäker och livrädd. Tänk att bara några få meningar kan vända uppochner på ens tillvaro på bara några sekunder. Inblandade personer är några som betyder mycket för mig, och som jag absolut inte vill förlora. Personer som jag vill ska finnas i mitt liv för mycket lång tid framöver. Så rädd att det som sagts och gjorts ska påverka framtiden till det negativa. Tänk om detta var saker som aldrig skulle kommit fram? Samtidigt som detta var saker som egentligen borde gjort mig glad, så känner jag mig så otroligt osäker. Osäker och rädd. 


Jag vill inte förlora dig, du betyder massor för mig. Om detta nu faktiskt är sant, så hoppas jag du vågar säga det igen, så jag vet om jag ska våga tro på det eller inte. Är det inte sant, så hoppas jag att du säger det.


Huvudet snurrar fortfarande efter senaste nattens bravader, men ibland är det värt det. 


Du, är den som just nu finns i mina tankar, och som jag så gärna vill vara hos. Bästaste vännen som finns. Du har hjälp mig att orka, att kämpa, att inte bara lägga mig ner och ge upp. Älskar dig <3 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards