Alla inlägg den 23 september 2014

Av star-shine - 23 september 2014 09:06

Varör är den stora frågan på det mesta som hänt i mitt liv den senaste tiden. Jag tänkte att jag skulle förklara det närmare vid ett annat tillfälle, då jag inte har så bra tid att skriva nu. 

Däremot kände jag att jag måste göra ett inlägg pga att det var så länge sen.


Har haft en riktigt konstig känsla ett par dagar nu. Känner mig ensam, fast ändå inte. Är en speciell person jag tror jag saknar, då denne besökt mina drömmar under nätterna. Har svårt att tyda drömmarna, men känner en längtan efter att få träffa den här personen igen. Men, har ingen aning om varför. Och det är inte precies en person jag kan kontakta och säga , -du jag saknar dig, kan vi ses?- haha 


Ska försöka ta itu med en rejäl uppdatering, men den får vänta en stund tills jag verkligen har tid till att skriva. 

Ovido - Quiz & Flashcards