Alla inlägg den 3 juli 2015

Av star-shine - 3 juli 2015 13:41

Nu är jag ordentligt less på vissa i min omgivning. Vad är det för något som gör att vissa uppenbart har svårt att öppna munnen och prata?? Och istället tar saker och ting för givet?? Eller gör helt tvärtom vad som är sagt från början. Och sen får jag skit för detta för att jag blir irriterad. 


Nej, nu fan får det vara nog. Nu har jag lessnat för längesen. 


Den som inte klarar av att prata med mig på ett normlat sätt, alltså INNAN det gått så långt att jag blivit förbannad, den kan lika gärna låta bli mig helt och hållet. Låt mig sköta mitt egna liv och lägg er inte i.


Den här dagen spårade ur redan strax efter att jag vaknade idag. Varför kan inte jag få ha en bra dag?? Varför måste vissa vara där och förstöra dagen för mig?? VET DU INTE? NEJ men FRÅGA då och SLUTA ta saker för givet!!!



Ovido - Quiz & Flashcards