Alla inlägg den 30 juni 2015

Av star-shine - 30 juni 2015 22:30

eller vad man nu ska säga. Nu är vi lediga allihop och sommarvärmen har letat sig hit så hoppas vi att den stannar. 


Dagarna går otroligt långsamt, vill göra så mycket, men orkar ingenting. De dagar jag ser till att orka, så känns det ju ännu mer på kvällen och natten, då orkar jag verkligen knappt röra mig. Som idag, jag tog mig äntligen tid till att införskaffa lite nya bh:ar, då mina är urväxta sen ett tag tillbaka. Blev ett par turer till affärer. Barnen fick också lite nya kläder.


Sen har vi hunnit med en liten utflykt med grabben så han fick titta på brandbilen. Annars har det varit ganska lugnt, eller, vi har inte hunnit med så mycket annat. Blev till och med snabbmat idag, - igen, trots att jag avskyr att äta på det stället. 


Var meningen att barnen skulle få leka med kompisar idag, men fick meddelande sent och då kunde de inte, så hoppas det funkar bättre en annan dag. De har ju ändå fått leka, fast med andra. 


Nu känner jag att jag får göra som resten har gjort, nämligen gå och lägga sig. Är egentligen inte speciellt trött just nu, men kroppen behöver få vila. 

Ovido - Quiz & Flashcards