Alla inlägg den 6 maj 2015

Av star-shine - 6 maj 2015 10:43

Trots att allt stundtal känns riktigt pissigt så finns det ändå stunder då det mesta känns okej, till och med att det känns riktigt bra. I måndags hade jag en sådan dag. Dels fick jag vara med om något som jag själv anser är väldigt häftigt, sen fick jag bara vara mig själv. Inga måsten, utan bara vara, vilket var väldigt skönt. Det var till och med städat när jag kom hem, ja, hyfsat iaf, så är ändå ganska nöjd med det.


Idag är en sån dag där jag inte hinner göra någonting. Eftersom jag lämnar sonen på förskolan så sent så försvinner ju ett par timmar för mig. Idag ska jag dessutom hinna duscha och äta mat för att sen åka iväg. Känner mig lite stressad för jag skulle egentligen vilja ta itu med massa andra saker, men, jag har ju det här stora problemet med att jag orkar inte speciellt mycket och därför tar saker och ting ganska lång tid för mig. Så, jag får passa på att njuta av att göra ingenting istället. 

Ovido - Quiz & Flashcards