Alla inlägg den 5 februari 2015

Av star-shine - 5 februari 2015 22:06

Jag har fått för mig att saker och ting händer av en anledning, även om det många gånger kan vara otroligt svårt att förstå varför en del saker sker.


Min dag har varit som vanligt, upp och ner. Ena stunden mår jag okej för att nästa stund må riktigt skit igen. 


Men, har suttit och kollat runt på diverse olika sidor ikväll, bara för att ha något att göra. I en grupp/forum jag är med i så var det någon som skrivit och frågat hur en drömpartner såg ut. En del hade skrivit svar med beskrivningar medan andra hade lagt ut bilder. Själv kom jag att tänka på en speciell person, och satte mig för att kolla lite. Känslan jag fick när jag satt och kollade på bilderna var nästan lite skrämmande. Detta är alltså en person jag tyckte var riktigt snygg för ja, kanske 15år sen, och har inte tänkt på alls sen dess. Fick en superskum känsla i hela kroppen, kändes både spännande, upphetsande och så otroligt förbjudet. 


Hahaha, ja vad säger man. Saker händer av en anledning, eller? 



Ovido - Quiz & Flashcards