Alla inlägg den 19 februari 2015

Av star-shine - 19 februari 2015 12:27

Dagen idag började inget vidare. Har vaknat flera gånger i natt av toabesök eller snarkningar. I morse var sonen grymt missnöjd över att det inte var jag som väckte honom. Så, jag gick upp, tog honom i knät och pratade med en jätteledsen grabb. Känns så otroligt hemskt att inte orka göra allt man vill för sitt barn.


Han åkte iväg till förskolan och jag gick och la mig igen. När jag väl tog mig upp ur sängen igen så var jag riktigt yr. Kunde inte röra mig fort eller ens förflytta blicken utan att det snurrade. Det börjar kännas lite bättre, men det har varit hemskt idag. Inte nog med att man ska behöva må illa, utan man ska vara yr också. Suck.


Ska försöka samla lite krafter för att orka städa lite. Men, samtidigt så har jag faktiskt pratat med min kille om hur jag känner kring allt. Det gick bättre än förväntat. Hoppas bara att han förstod att det behöver städas mer än en gång varannan vecka :p 


Behöver duscha också, känner mig riktigt riktigt snuskig. Orkade inte in i duschen igår, så idag måste jag verkligen. Börjar nästan må dåligt över att jag inte orkat tvätta mig som jag borde. Usch. Får nog prioritera duschen och hämta lillgrabben och överlåta städningen idag.

Ovido - Quiz & Flashcards