Alla inlägg den 9 februari 2015

Av star-shine - 9 februari 2015 13:09

Mitt liv känns verkligen otroligt enformigt och tråkigt just nu. Varje dag är den andra lik och det känns som att det aldrig händer någonting roligt längre.


Okej, såhär ligger det till. Jag är för tillfället hemma och sjukskriven och mår allt annat än bra så jag orkar inte göra någonting. Detta resulterar i att jag hamnar framför datorn och får inget annat gjort under dagen. Samtidigt så vet jag att tar jag exempelvis ett varv med dammsugaren så får jag sota för det efteråt då jag mår ännu sämre. 


Det som börjar reta mig däremot är min käre pojkvän. Han är också hemma, och är sjukskriven. Men, han skulle verkligen behöva börja att jobba igen, för ju längre han går hemma, desto latare blir han. Jag ser inte riktigt meningen med att han ska ligga och sova i soffan hela dagarna när han faktiskt inte behöver det längre. Det gör att jag blir irriterad. Samt att jag absolut inte kan göra något på dagarna så länge som han ligger där och sover.


Jag önskar jag snart mår bra igen så jag orkar jobba, jag avskyr verkligen att bara sitta hemma hela dagarna, det är sååå tråkigt. Och även om jag inte orkar göra något så blir jag ändå riktigt frustrerad över att va hemma. 



Ovido - Quiz & Flashcards