Alla inlägg den 15 januari 2018

Av star-shine - 15 januari 2018 14:02

Har mängder med tankar som bara snurrar runt runt. Jag får ingen ordning på något. Allt känns som en enda stor röra. 


Jag vet snart inte vilken ände jag ska börja i, eller rättare sagt, jag vet inte alls. Jag mår piss, jag är trött, har en konstant jobbig känsla, har ett tryck eller en klump eller hur jag nu ska förklara över bröstet, jag bara gråter en massa och orkar ingenting. Samtidigt har jag två barn att kämpa för, samtal att ringa, möten att klara av.....


JAG ORKAR INTE DET HÄR!!!!



Jag fick precis samtal från en kurator och fick en tid inbokad nästa vecka. Nu efter samtalet, som tog kanske två minuter, så sitter jag och kallsvettas och trycket över bröstet gör sig påminnt och tårarna bränner och bara vill komma fram.... Grejen är att detta är inget ovanligt, detta sker så fort jag haft ett samtal oavsett om det skett via telefon eller ej. Jag brukar kunna "hålla ihop" tills jag kommer för mig själv, då bryter jag ihop. 


Varför är det såhär??? 

Ovido - Quiz & Flashcards